Medewerkers

MEDEWERKERS


Alphons Dings - Vestigingsmanager 
‘Een premiummerk vraagt om een premiumbenadering. Bij ons wordt u daarom ontvangen door zeer gespecialiseerde en betrokken medewerkers, die u op alle mogelijke manieren van dienst proberen te zijn. Zij laten u tot in detail kennismaken met The Pursuit of Perfection. Wie hoge eisen stelt aan uitstraling, kwaliteit en comfort, is bij ons aan het goede adres.’ Ik heet u van harte welkom bij Lexus Eindhoven.

Frank Neitzel – verkoopadviseur 
"Als vertegenwoordiger van Lexus streef ik ernaar elke klant te ontvangen als een gast. Een gast, die direct welkom is en een prachtige menukaart krijgt gepresenteerd. Een gast die met alle egards wordt benaderd en geadviseerd. Passend bij de elegantie en klasse die Lexus in zich heeft. Passend bij ‘het streven naar perfectie’. Bij Lexus Eindhoven nemen we tijd voor persoonlijke aandacht en hebben aandacht voor kwaliteit in alle facetten van onze dienstverlening. Wij laten u graag kennismaken met een premium rijbeleving.''

Mark van Ostaijen – verkoopadviseur 
"Service with a Smile. Diegenen die mij kennen weten dat dit mijn motto is. Ik voel mij bij Lexus Eindhoven als een vis in het water. Ik heb elke dag de kans om met u te mogen genieten van het bijzondere merk Lexus, waarbij uw persoonlijke ervaring mij altijd intrigeert. De bijzondere relaties die ik bij Lexus Eindhoven heb mogen opbouwen, zijn voor mij de bevestiging dat wij in staat zijn om uw beleving 'gevaarlijk leuk' te maken. Pas dus op, als u eenmaal bij ons bent geweest, is er geen weg meer terug… :)"

Françoise Schouten - Host
Françoise is het visitekaartje van Lexus Eindhoven voor bezoekers. Met haar charme stelt zij iedere bezoeker op zijn gemak. Wie telefonisch contact zoekt met ons bedrijf, komt via Françoise bij de juiste persoon terecht. Of zij zorgt ervoor dat de juiste persoon contact met u opneemt. Françoise werkt van dinsdag t/m vrijdag van 10.00 uur tot 18.00 uur.

Gerrit Beliën - servicecoördinator 
"Flexibiliteit en inlevingsvermogen zijn enkele kernwaarden voor een goede invulling van het aftersales traject bij Lexus Eindhoven. Ik weet welke klant ik voor mij heb en wat wij voor desbetreffende klant kunnen betekenen. Duidelijke afspraken met de klant enerzijds en een goede interne communicatie en organisatie anderzijds, is van groot belang voor het juiste resultaat. Bijvoorbeeld de uitvoering van de haal- en brengservice, onderdeel van de Lexus Red Carpet Treatment, staat en valt bij een goede planning. De chauffeur moet op het juiste tijdstip aantreden en de werkplaats dient de auto op het afgesproken tijdstip klaar te hebben. Alles moet gewoon tip-top in orde zijn en daar sta ik voor in."

Pieter Aarts – serviceadviseur
Pieter heeft een natuurlijk gevoel voor klantgerichtheid en weet dit naar de praktijk te vertalen in goede service. Het inplannen van uw onderhoud of bandenwissel, maar ook het beantwoorden van vele vragen op het gebied van service en onderhoud, vormt een belangrijk deel van zijn werkzaamheden.
‘Een goede service vraagt om een goede organisatie en communicatie. Verloopt de interne samenwerking goed, dan merkt een klant dit door de manier waarop hij of zij wordt geholpen. En ons teamwork zorgt in de praktijk voor heel tevreden klanten.’

Lexus Cookiebeleid

Onze website maakt gebruik van cookies om u een optimale gebruikservaring te bieden. Als u hiermee akkoord gaat kunt u gewoon verder gaan. In ons cookiebeleid leest u meer over cookies en kunt u indien gewenst uw cookie instellingen aanpassen.